Oficjalne otwarcie strony!

Banzai!

 

Oto wreszcie otwieram naszą oficjalną stronę grupy skanlacyjnej NemuriNeko i tym samym ogłaszam otwarcie rekrutacji! Zapraszamy wszystkich chętnych! Więcej informacji w zakładce rekrutacja. Nie ma jeszcze testów, ale jakoś sobie poradzimy ^u^

 

Bardzo się cieszę, że wreszcie stworzyłam własną, profesjonalną grupę i mogę się dzielić z Wami tym, co wszyscy kochamy, czyli mangami <3

 

Prowadzimy już klika projektów, oraz kilka planujemy. Także pokusiliśmy się o ponowne przetłumaczenie wspaniałego dzieła, jakim jest Ai no Kusabi. <AAAAMENO~~>

 

Zapraszamy do czytania, komentowania i dołączania ;3

 

Mam nadzieję, że uda nam się wywołać uśmiechy na Waszych twarzach m(_ _)m

 

PS. Podczas tworzenia strony pojawiły się na niej aż 2 komentarze! Nie mam pojęcia, skąd ich autor/ka wytrzasnął/ęła naszą stronę, ale bezsprzecznie te miłe niespodzianki dodawały otuchy i grzały moje kocie serduszko @w@ bardzo dziękuję Otemo! <3

 

 

Neko

 

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Kumiko (Sunday, 19 January 2014 00:04)

    Ostatnio oglądałam niedługi serial "Prawdziwa historia rodziny Borgia" i jestem ciekawa tej mangowej wersji ^^
    No i nowelka miodzio ^^

  • #2

    Rincewind (Sunday, 16 February 2014 17:20)

    Skoro zainteresowała cię historia Borgiów, polecam serial produkcji HBO o tytule "Borgia", naprawdę świetnie oddaje realia renesansowej Italii ;)