Jesień~!

 

Dzisiejszą aktualkę sponsoruje literka H jak Hans.

Kopnął mnie zaszczyt i to ja dzisiaj będę przemawiała do czytelników przez tę jakże cudowną i długo oczekiwaną aktualkę! Czy wszyscy się cieszą? Bo ja bardzo. 

Nim się człowiek obejrzy, za oknem piękna złota jesień zamienia się w typową przedzimową szarugę, by umilić Wam czekanie na zapowiadane od niedawna arktyczne chłody przynosimy trzy jeszcze cieplutkie rozdzialiki. Pierwszy projekt End Love autorstwa Kakine pochodzi z tego samego tomiku, w którym prezentowane było wydane już przez nas Sweet Destiny. Publikujemy go we współpracy z niezastąpioną grupą Ningyo!

 Dwa kolejne rozdziały to znane Wam już projekty:

-Mukuro Chandelier 2

-Ajin 9

 

Cóż być może niektórzy mogą poczuć się trochę zawiedzeni małą ilością rozdziałów, jednakże prosimy o zrozumienie. Część naszej grupy właśnie przeżywa swój pierwszy rok w liceum, co wymaga od nich ogromnego zaangażowania. Z drugiej strony kilku członków (w tym ja) właśnie rozpoczęło ostatni rok edukacji w tymże szacownym przybytku wiedzy. Także wiecie, nie ma to tamto, trzeba się postarać, bo tu rozgrywają się sprawy wręcz ostateczne. Prosimy o buziaczki, słowa wsparcia i ewentualne datki pieniężne.Do naszej grupy dołączyła także nowa, wspaniała osóbka – Elle, która zajmie się tłumaczeniem. Dziękujemy jej za chęć współpracy i poświęcenia dla nas, a przede wszystkim dla Was, drodzy czytelnicy, swojego czasu.

 

Z poważaniem Hans.

Write a comment

Comments: 6
  • #1

    anim89 (Sunday, 02 November 2014 19:39)

    ARIGATO!!! :)

  • #2

    Kaede (Sunday, 02 November 2014 21:39)

    O kurczaki! "niezastąpiona grupa Ningyo", nas to dopiero zaszczyt kopnął! :D Pozdrawiam moją ukochaną kociatą stronę :D

  • #3

    Kumiko (Monday, 03 November 2014 00:19)

    Witaj Elle ^3^

    Cóż, od tego właśnie jest szkoła by jakąś wiedzę z niej jednak wynieść, więc jakoś przebolejemy mniejsze czy rzadsze aktualki.
    Buziaczki ^3^

  • #4

    anego (Monday, 03 November 2014 08:27)

    Witajcie kochani!!!!!! Właśnie zauważyłam, że robicie mangę Ore ni Koi Shite Dousunda?, bardzo się z tego ucieszyłam, bo manga jest naprawdę boska^^ Jednak zastanawia mnie jedna rzeczy, na Baka-Updates Manga jest wzmianka, że manga została porzucona. I dlatego moje pytanie brzmi, czy tą mangę będziecie dalej robić, czy dokończycie tylko do tych zrobionych momentów, i czy manga rzeczywiście została porzucona w Kraju Kwitnącej Wiśni????

  • #5

    nemurineko-scanlations (Monday, 03 November 2014 16:30)

    Niestety jest to prawda. Autorka nie zechciała ukończyć tej mangi ;-;
    Przetłumaczymy tyle, ile jest, a o ile się nie mylę, dostępne są 4 rozdziały ^u^

  • #6

    anego (Saturday, 06 December 2014 09:50)

    Jestem w szoku. Jak autorka może porzucić własną mangę, jeszcze taką cudną????
    No, ale cóż dzięki, że chociaż do końca ją przetłumaczycie^^