Wakacje!

Wakacje już trwają, słoneczko przypieka, a my dbamy o to, by się Wam nie nudziło podczas chowania się przed upałami (R.I.P. dla naszego Kageshi, którego roztopione resztki zbieramy łopatą z podłogi).

 

Niestety tym razem niewiele, ale mamy nadzieję, że treść przewyższy ilość B)

 

- Ai no Kusabi rozdział 2 (tom 2)

 

Także żegnamy Lunę, która nawiasem mówiąc była drugim członkiem drużyny! Wiele lat wspólnie spędzonych, wiele projektów zrobionych! Nie zapomnimy Cię ;w;

 

W następnym miesiącu niestety wstrzymamy projekt AnK, gdyż tłumaczka wyjeżdża na wakacje (ja też chcę odpocząć czasem ;-;), ale mamy nadzieję poczęstować was kilkoma doujinshi, także jest na co czekać ;3

 

Przyjemnych wakacji życzy ekipa NemuriNeko!

 

 

Write a comment

Comments: 11
  • #1

    polandread (Sunday, 03 July 2016)

    Dziękuję za aktualkę! Wyczekiwałam jej z niecierpliwością!! Jak najbardziej należą się wam teraz wakacje. Życzę, aby się udały, tak abyście po nich pełni nowej werwy i świeżych chęci, wrócili do nas i znów zasypywali nas cudownymi projektami!! Dziękuję również Lunie za cały wkład i poświęcenie, jakie włożyła w istnienie NemuriNeko.

  • #2

    polandread (Thursday, 04 August 2016 23:51)

    Hej kochani! Szykujecie może dla fanów, jakąś niespodziankę-aktualkę?

  • #3

    polandread (Monday, 19 September 2016 20:39)

    heloo! is any life on this planet?

  • #4

    nemurineko-scanlations (Friday, 23 September 2016 20:15)

    Yup! Kotki znowu zaspały ;w; ale bez obaw, żyjemy i działamy! Aktualnie pracujemy aż nad 3 rozdziałami AnK naraz oraz nad kilkoma doujinami, ale życie daje w kość i czasu mamy niewiele ;-; Zrobimy aktualkę najszybciej jak się da.

  • #5

    polandread (Sunday, 25 September 2016 21:23)

    Oj!!! Ale super!! Te słowa, to jak miód na moje serce! Czekam na aktualkę!!

  • #6

    polandread (Friday, 04 November 2016 00:08)

    Hej! A u was nadal wakacje? Codziennie wchodzę na stronę i czekam na te 3 rozdziały AnK. Zaraz się popłaczę :(

  • #7

    nemurineko-scanlations (Monday, 07 November 2016 13:36)

    O nie! Nie płacz! ;----; Argh, czuję się bardzo źle nie uploadując nic, ale ostatnio mam tyle na głowie, że nie wiem za co się brać (klasa maturalna) ;-; Nie chcę się tu rozpisywać, ale jak coś, to masz mój kontakt (GG Neko: 44657478), możesz popisać ;333 *to nie tak, że jestem po prostu samotnym ziemniakiem, który chce z kimś pogadać*

  • #8

    polandread (Tuesday, 08 November 2016 21:23)

    Buchchhaha... "samotny ziemniak"... aż się uśmiałam! No nic, poczekam, popatrzę, pomarzę... a nuż się jakiś rozdział pojawi. Trzymaj się!

  • #9

    polandread (Wednesday, 28 December 2016 22:13)

    Halo Numerineko! Dość już tych wakacji! Gdzie moje nowe rozdziały AnK? Usycham z tęsknoty za dalszą częścią historii! Proszę pośpieszcie się i wstawcie nowe tłumaczenie! A tak przy okazji, życzę wam Szalonej zabawy sylwestrowej i wszystkiego dobrego w zbliżającym się Nowym Roku 2017!

  • #10

    polandread (Sunday, 12 March 2017)

    Hej! To znowu ja... uparta jak zawsze! Co u was? mam nadzieję, że nie porzuciliście pracy nad AnK. Bardzo na to liczę. Pozdrawiam!

  • #11

    Smutna Zaprawa Tynkarska (Thursday, 20 April 2017 00:32)

    :'''''''''''') Ludu kocham was za tłumaczenie. Czekam na ciąg dalszy <3