Dzieńdoberek~

Prawie rocznica! (tu się nie ma czym chwalić, oj nie ma) 

Wiele się stało. Z grupy zostały szczątki, ja sama napisałam maturkę i aktualnie cieszę się swoimi najdłuższymi wakacjami w życiu. A skoro są wakacje, to jest też trochę czasu wolnego. Jeżeli ktokolwiek to jeszcze czyta i tu jest czekając na rozdziały AnK, to mam dla was dobrą nowinę! WZNOWIŁAM TŁUMACZENIE!

 

Dzisiaj jeszcze nic dla Was nie mam, ale niosę nowinę, że przenoszę nowelkę na nową stronę, link do której dostaniecie później. W planach mam zrobienie niewielkiej wiki odnośnie AnK, ale wszystko zależy od ruchu na stronie. Rozdziały będę sobie spokojnie tłumaczyć dalej i mam nadzieję, że ktoś z tego skorzysta ;3 

 

A na razie miłych wakacji/końcówki szkoły czy coś i do przeczytania <3

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Kumiko (Friday, 02 June 2017 01:09)

    Witamy ponownie wśród żywych \(^o^)/
    Wspaniałe nowiny przynosisz ^^ już nie mogę się doczekać ^3^

  • #2

    polandread (Friday, 02 June 2017 09:39)

    Odwiedzałam stronę codziennie! Zaczęłam już tracić nadzieję ... a tu taka niespodzianka! Gratulacje z powodu zdania matury! Pozdrawiam i czekam!!